středa 5. března 2014

Powerspin - novinka která vytvaruje tvé paže, ramena a břišní svaly!

Ahoj, vyzkoušela jsem novou posilovací pomůcku Powerspin, který ti pomůže vytvarovat tvé paže, ramena a bříšní svaly.

Proč používát powerspin?
Pomůže ti jak s prevencí proti povislým pažím tak ti již povislé paže hezky posílit a změnit k lepšímu, navíc při cvičení zatínáš i břišní svaly, takže to působí i na ně.
Powerspin nepotřebuje žádné baterie, v kole je ocelová kulička a když powerspin roztočíš, kulička se točí vysokou rychlostí a zatíná to tvé svaly.
Powerspin slibuje vytvarované paže pohuhým 6 minutovým cvičením denně, s powerspinem cvičím zatím týden a musím říct že vážně funguje, krásně to svaly zatíná bez nějaké veliké námahy, je to lehčí a zábavnější než třeba kliky.

Powerspin je vhodný opravdu pro každého, kdykoli a kdekoli, je dobře skladný takže se vejde i do kabelky a můžeš si ho vzít s sebou ke kamarádce, do školy, do práce, do přírody, prostě kam chceš.
Po prvním dni cvičení mě ruce dost bolely, což si myslím že je dobře, protože alepoň vidím, že svaly pracovaly.

Jak působí na mě?
 Po prvním dni cvičení mě ruce dost bolely, což si myslím že je dobře, protože alepoň vidím, že svaly pracovaly. Už po týdnu cvičení mám ruce takové vitálnější a líp se mi  zatínají, určitě u něj zůstanu dlouho  a jsem zvědavá jaké výsledky přinese :-)
Společně s powerspinem bylo v krabičce i  dvd kde jsou ukázky jak s powerspinem cvičit.
Více informací o této skvělé posilovací pomůcce najdeš na http://www.powerspin.cz/ 

V následujícím videu jsou cviky, které můžeš s powerspinem dělal, mně točení pravou rukou jde dobře, levou trošku zaostávám ale časem se do toho dostanu a točením powerspinem oběma rukama zatínám i břišní svaly a dost to jde znát.



S powerspinem cvičím denně 6 minut někdy i víc ve volné chvíli,  vždy udělám najednou pár minut pak jdu dělat něco co chci a po chvíli si dám další cvičení, powerspin mi vyhovuje že se dá používat všude, i venku což je vážně fajn cvičit venku.



Pokud i tebe trápí horní polovina těla a nevíš co stím, powerspin je to pravé, určitě se ho neboj a vyzkoušej ho, stojí za to, i já jsem byla překvapena ! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat