pondělí 18. listopadu 2013

Home Wishlist 2013

Ahoj <3 Vánoce se blíží hrozně moc rychle a já si začínám dělat svůj wishlist.. Jelikož moc ráda si zvelebuju svou ložnici udělala jsem samostatný home wishlist aneb co si přeji do domácnosti.
A protože miluji Ikeu jsou to všechny výrobky z ikei.

OFELIA Pléd IKEAJako první si mooc přeji tento nádherný pléd, už si ho přeji hrozně dlouho, vypadá moc příjemně!













Další věc na mém wishlistu tvoří tento nádherný polštářek, chtěla bych dva do páru, zamilovala jsem se do nich na první pohled, no kdo né? :)
ANNBRITT Polštář IKEA Polyesterová výplň si udržuje svůj tvar a poskytuje vašemu tělu podporu. Díky knoflíkům se potah snadno sundává.

 
MAJVIVA Povlečení na jednolůžko IKEADalším mým přáním je toto povlečení, přála bych si ho dvakrát, moc se mi líbí a hodilo by se mi do pokoje, jelikož ho mám fialový a na povlečení je fialový vzor :-)
LYCKSELE HÅVET 2místná rozkládací pohovka IKEA Potah lze sundat a vyprat, a tak bude stále čistý. Ze všeho nejvíce si ale přeju tuto rozkládací pohovku, už dýl si přeji takovou co jde pohodlně rozložit na postel. Za nedlouho ji budu kupovat, s červeným potahem.
LACK Odkládací stolek IKEA Snadno sestavíte. Nízká hmotnost, snadno přemístíte. Dál si přeji jednoduchý a levný konferenční stolek, už jeden doma je a moc se mi hodí a vyučívám ho jako kosmetický stolek.
TEJN Umělá ovčí kůže IKEA Umělá ovčí kůže je měkká, hřejivá a příjemná na dotek. Ideální jako koberec nebo přehoz přes oblíbené křeslo.Jako další si přeji tuto nádhernou umělou kožešinu, uplně si ji představuji v zimě na pohovce nebo pod pohovkou!  
To je vše co si přeji, tento wishlist vznikl pro www.UtulnyDum.cz kde to určitě navštivtě! Co si přejete k Vánocům Vy? Máte také svůj home wishlist? Mějte se krásně <3

Žádné komentáře:

Okomentovat