úterý 20. srpna 2013

Večerní romantika se svíčkama

Ahoj, zdravím Vás :) dneska jsem bez přítele, mrzí mě to ale na druhou stranu mám alespon trochu času pro sebe, podívat se na seriály, přečíst knížky a ušila jsem HAJÁNKA, kterého jsem dělala od včera večer, teď už je kompletní ale ještě mu chci přidělat pantoflíčky :)
Jinak slíbila jsem Vám pár fotek z našeho domečku, tak kdyžtak zítra, dneska jsem pár fotek nafotila mobilem, tak snad to moc neubere na kvalitě.
*
na závěr bych chtěla dodat, že tady na mé stránce po straně budu přidávat mé oblíbené blogy s podobnou tématikou, takže pokud máš nějaký dámský/dívčí blog určitě napiš a to na mail Kikinamaderova@seznam.cz nebo sem do komentářů, ráda vaši stránku zařadím a naoplátku bych chtěla vidět zase mou na tvé stránce.

   tak tady je můj hajánek, docela mě z toho dlouhého šití bolí záda ale myslím že to stálo za to, není  nad ten pocit když si něco vyrobíte sama :-)



krásná svíčka od přítele babičky

                                           není nad vanilkovo-hruškový čaj a švýcarku :)

                                       

Žádné komentáře:

Okomentovat